Friday, November 1, 2013

Sandwichuri cu oua si curry

 

Sandwichuri cu oua si curry

Prima data cand am mancat ceva de genul asta a fost in Africa unde, stand la un hotel cu mic-dejun inclus, ne-au fost aduse pe la ora 11, dupa ce am asteptat vre-o ora sa-mi fiarba 1 cana de apa sa imi fac o cafea. Cred ca Nigeria este una din tarile care nu a fost inca lovita de notiunea seculul vitezei pentru ca nimeni nu se grabeste si nimeni nu prea lucreaza cu notiuni fixe de timp. Dupa o ora de asteptare m-am dus singura la bucataria hotelului si mi-am luat apa pentru cafea. Acolo am vazut sandwichmaker-ul presat  cu ajutorul unui ceaun imens . Am aflat mai tarziu ca faceau sandwich -urile cu ou si paine dulce ca un cozonac. Mi-au placut. Pacat ca nu gasesc aici genul Acela de paine si nu am , inca, masina de paine sa fac una in genul acela. Am gasit azi pe elle.ro aceasta reteta de sandwich-uri si cred ca trebuie incercata. Ma rog eu as pune paine integrala cu unt.Damn....am uitat sa iau cornuri delicoase cu un de le lidl. Imi plac la nebunie. Ar merge un corn din acela cu ou , dar nu mai pun maioneza, ca  deja e prea mult.

 
Sandwichurile cu ou si curry sunt perfecte atunci cand ai nevoie de niste aperitive de efect dar usor de reparat. Pot fi servite ca aperitiv atunci cand ai invitati sau pot face parte din mic dejunul tau de zi cu zi.
 
Specific :
Timp de preparare :
Status :
Numar portii :
Evenimente:
zile de nastere, onomastica, valentine`s day, Single, ziua copilului, paste, halloween, dragobete, revelion
Diete:
Regim lactovegetarian, Regim natural
Ingrediente:
ou
maioneza
curry
patrunjel verde
ceapa verdecastravete acru
cimbru
sare
piper
paine

Preparare:
Ouale se fierb tari apoi se taie marunt. Se amesteca cu maioneza, curry, patrunjel tocat, ceapa tocata si se condimenteaza cu cinbru, sare si piper dupa gust.
Pasta obtinuta se intinde pe feliile de paine (preferabil fara coaza) iar apoi se pune o alta felie deasupra, se decoreaza cu rondele de castravete.

No comments:

Post a Comment