Friday, February 1, 2013

Salata verde cu pui si sos picant de iaurt


Salata verde cu pui si sos picant de iaurt
Tipul retetei:
 Antreuri
Numarul de portii: 1
Timpul de preparare: 10 Minut(e)
Timpul de gatire: 0 Minut(e)
Dificultate: Foarte usor


Ingrediente:

1 salata verde (mi-ar fi placut mai mult eisberg sincer)
1 piept de pui
5-6 masline fara samburi
50g cascaval
1/2 cutie iaurt cremos (am avut ceva de la olympus 5% grasime)
1/2 lingurita mustar (eu am avut englzesc si e ff iute)
1 catel de usturoi
2 lingurite zeama de lamaie
crutoane (optional)
Preparare:

Cascavalul si pieptul de pui l-am taiat cuburi iar salata verde fideluta.
Sosul : se amesteca iaurtul cu zeama de lamaie, mustarul si usturoiul zdrobit sau taiat foarte mic.

Pentru asezarea in farfurie las pozele sa ''vorbeasca''.

Read more at http://www.petitchef.ro/retete/antreuri/salata-verde-cu-pui-si-sos-picant-de-iaurt-fid-1500126#RJvTEeheZGvEq3PW.99 

No comments:

Post a Comment